Jeszcze tylko chwila...

Potrzebujemy jeszcze tylko troszkę informacji, żebyśmy mogli udostępnić Ci nasze szkolenia.

Najczęściej zadawane pytania

Jak długo będę mieć dostęp do szkoleń?

Nie limitujemy czasu szkolenia. Jednak ze względu na obowiązujące przepisy, w konkretnych przypadkach i na życzenie klienta możemy ustawiać termin końcowy ważności szkolenia.

Jeśli chcesz, żeby ustawić w platformie konkretny dzień, do którego Twoi pracownicy będą mieli dostęp do szkoleń, skontaktuj się z nami.

W jakich godzinach jest dostępne szkolenie?

Materiały są dostępne 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Szkolenie można oglądać o dowolnej porze dnia lub nocy.

Na jakich urządzeniach mogę przejść szkolenie?

Treści szkoleniowe w formie filmów można przeglądać na dowolnym komputerze lub smartfonie z dostępem do internetu oraz głośnikami lub słuchawkami.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Cały proces jest w pełni zautomatyzowany, dostęp do szkolenia będzie możliwy po potwierdzeniu płatności przez operatora systemu płatności on-line.

Kiedy otrzymam zaświadczenie?

Po przejściu całego szkolenia oraz pozytywnym zaliczeniu egzaminu potrzebujemy jeszcze troszkę czasu, aby zarejestrować Twoje zaświadczenie i nadać mu indywidualny numer.

Potrzebujemy na to zazwyczaj kilku dni roboczych.
Jeśli potrzebujesz je pilnie - skontaktuj się z nami.

Kiedy otrzymam fakturę?

Faktura jest wystawiana automatycznie po otrzymaniu potwierdzenia płatności od operatora systemu płatności on-line.
Zazwyczaj powinna przyjść na Twoją skrzynkę e-mail w okresie kilku minut po płatności.

Jeśli jej nie otrzymałeś, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce pocztowej, a jeśli to nie pomogło, prosimy o kontakt.